Rozkład Jazdy 9 – 12 I

Cześć wszystkim w Nowym Roku!
Już tydzień minął od organizowanego przez nas Sylwestra, podczas którego świętowaliśmy ze 150 Aeżakami z całej Europy. Zdjęcia z tego wydarzenia możecie już zobaczyć na Facebooku, a my dziękujemy pięknie koordynatorce Ani Grucy za wszelką pracę i serce włożone w ten projekt!

Przed nami nowe karty 2017 roku, gotowe do zapisania niesamowitymi historiami, w których głównymi bohaterami jesteśmy  my – Aeżacy z Krakowa. Co możecie zdziałać w tym tygodniu? Dowiecie się z Rozkładu Jazdy!
PONIEDZIAŁEK
Grupa koordynująca konferencję  – 20:00, biuro w Collegium Novum, sala 02
Konferencja Running out of democracy in a democratic union. How to bring the EU closer to its citizens? odbędzie się w dniach 29.03-2.04.2017 i weźmie w niej udział ok. 60 młodych ludzi z całej Europy. Jej głównym tematem jest niewystarczający udział społeczeństwa w procesach politycznych na poziomie europejskim. Jeśli taka tematyka Cię interesuje, masz pomysł na temat panelu albo znasz kogoś, kto mógłby na nim wystąpić – koniecznie przyjdź na spotkanie! A może myślisz sobie Eee… Polityka… To nie dla mnie…? Żaden problem! Jeśli chcesz rozwijać się jako fundraiser, specjalista od HR czy logistyk, organizacja międzynarodowego wydarzenia będzie dla Ciebie dobrą szansą.
Zapraszam
Krzysztof Karliński
Human Resources Working Group – 20:00, kawiarnio-księgarnia Bonobo, Mały Rynek 4
AEGEE to przede wszystkim ludzie, na spotkaniach grupy dbamy o to, aby każdy w organizacji czuł się dobrze. Podczas takich spotkań każdy może zostać koordynatorem własnego „mini projektu”. Jeśli masz jakieś hobby, o którym chciałbyś opowiedzieć, a może zwiedziłeś jakiś ciekawy kraj, albo masz świetny pomysł na grę miejską? Jeśli tak właśnie jest, to zapraszam na spotkanie grupy w poniedziałek o 20.00 w Kawiarni Bonobo przy Małym Rynku.
Zapraszam
Katarzyna Banaś
792 275 851
WTOREK
Fundraising Working Group: 20:00, biuro w Collegium Novum, sala 02
  Jeśli interesujesz się tematyką związaną z pozyskiwaniem funduszy, chcesz nauczyć się pisać wnioski, tworzyć oferty, dowiedzieć się jak pozyskiwać wsparcie rzeczowe i finansowe lub zwyczajnie chcesz zacząć działać i jeszcze nie wiesz w jakiej działce – przyjdź koniecznie na najbliższe spotkanie grupy FR!
Ania Stanaszek
ŚRODA
Let’s Get Better – 19:00, biuro w Collegium Novum, sala 02
Let’s Get Better jest grupą zajmującą się organizacją darmowych szkoleń z umiejętności twardych i miękkich przeprowadzonych przez profesjonalnych trenerów. Stwarzamy możliwości rozwoju, podniesienia kwalifikacji oraz zdobycia doświadczenia, którym nie pogardzi żaden pracodawca!
Jeśli masz ciekawy pomysł na temat szkolenia lub chciałbys spróbować swych sił w tworzeniu takiego projektu od początku to zapraszam w środę o godzinie 19:00  w Spokoju przy ulicy Brackiej 3. Każdy znajdzie coś dla siebie!
Pamiętajcie, że członkowie grupy roboczej mają zawsze pierwszeństwo w aplikacjach na każde nasze szkolenie, więc warto się zaangażować!
Zaprasza Klementyna Zabiciel
Dyżur  Prezydenta 18.45-19.45 biuro Collegium Novum, sala 02
CZWARTEK
Public Relations Working Group – 19:00, biuro w Collegium Novum, sala 02
Nowy rok, ale tym razem nie „nowa ja”, ale nowe PR-owe pomysły 😉
Zapraszam wszystkich na pierwsze w tym roku spotkanie grupy PR-owej, która zajmuje się kształtowaniem wizerunku naszej organizacji oraz planowaniem i koordynowaniem wszelkich działań promocyjnych.
Wiem, że w głowach wszystkich Aeżaków pełno jest oryginalnych pomysłów na promocję organizacji, usprawnienie komunikacji czy stworzenie gadżetów powodujących zazdrość każdego, kto tylko je zobaczy. Dlatego nieważne czy jesteś z nami od miesiąca czy od kilku lat, przyjdź na czwartkowe spotkanie i podziel się swoimi uwagami!Bo najlepszych rzeczy nie tworzy jedna osoba, ale tworzymy je wszyscy razem 🙂
Ola Miklasińska
Dyżur Skarbnika 18.45-19.45 biuro Collegium Novum, sala 02
 
 
                                 SPOTKANIE OGÓLNE
Zapraszamy wszystkich na Spotkanie Ogólne, które odbędzie się w Instytucie Filozofii i Socjologii UJ na ul. Grodzkiej 52 w sali nr 79 o godzinie 20.00.