Rozkład Jazdy 20 – 23 III

Kochani!
Za nami kolejny świetny FRESH! A to oznacza, że do naszej organizacji dołączy około 30 nowych, zmotywowanych do pracy osób! Oj będzie się działo! Łapcie nowy rozkład jazdy 😉

PONIEDZIAŁEK

 
  • Human Resources Working Group, 20:00, bonobo mały rynek 4
Na najbliższym spotkaniu ustalimy ramy naszego projektu, którym jest wieczorek kultury latynoskiej! Wszystkich zainteresowanych tematem ciepłych krajów Ameryki Południowej zapraszam do pomocy w tworzeniu tego wydarzenia!
Katarzyna Banaś
792275851
WTOREK
  • Konferencja, 19:00 biuro w Collegium Novum sala 02
Konferencja Running out of democracy in a democratic union. How to bring the EU closer to its citizens? odbędzie się w dniach 1-4.06.2017 i weźmie w niej udział ok. 40 młodych ludzi z całej Europy. Jej głównym tematem jest niewystarczający udział społeczeństwa w procesach politycznych na poziomie europejskim.
Jeśli taka tematyka Cię interesuje, masz pomysł na temat panelu albo znasz kogoś, kto mógłby na nim wystąpić – koniecznie przyjdź na spotkanie! A może myślisz sobie Eee… Polityka… To nie dla mnie…? Żaden problem! Jeśli chcesz rozwijać się pracując nad promocją, HR czy logistyką, organizacja międzynarodowego wydarzenia będzie dla Ciebie świetną okazją.
Dla naszego wydarzenia ostatnie tygodnie to czas zmian – inna data i koniec współpracy z projektem Your Vision for Europe. Problem? Nie! To szansa, by zorganizować konferencję tak, jak AEGEE-Kraków potrafi najlepiej.
Zapraszam
Krzysztof Karliński
  •  International Politics Working Group, 18:00, biuro w Collegium Novum
Tematem spotkania będzie konflikt na Ukrainie.
Jak sytuacja wygląda obecnie? Jak skończy się starcie między Ukrainą a Rosją przed międzynarodowym Trybunałem w Hadze? Czy wyrok mkże wpłynąć na rozwój sytuacji? Czy przedłużenie misji OBWE to oznaka skuteczności organizacji czy raczej konieczność?
Nie może was zabraknąć!
Zaprasza Monika Grzegorczyk
ŚRODA
 
  • Let’s get better 18.00, miejsce zostanie podane na grupie
Let’s Get Better jest grupą zajmującą się organizacją darmowych szkoleń z umiejętności twardych i miękkich przeprowadzonych przez profesjonalnych trenerów. Stwarzamy możliwości rozwoju, podniesienia kwalifikacji oraz zdobycia doświadczenia, którym nie pogardzi żaden pracodawca!
Jeżeli chciał byś/abyś rozwinąć swe umiejętności  z dziedziny PR-u  oraz mieć aktywny  udział w organiazacji  szkolenia „ Rekrutacja- fakty i mity. Jak przygotować się do rozmowy  rekrutacyjnej”  to zapraszam na spotkanie o godzinie 18:00 ( o miejscu spotkania poinformuję w środę). 
Pamiętajcie, że członkowie grupy roboczej mają zawsze pierwszeństwo w aplikacjach na każde nasze szkolenie, więc warto się zaangażować! 
 
Zaprasza Klementyna Zabiciel
 
  • IT&Design Working Group, 19:00, biuro w Collegium Novum
Hej!
Zapraszam na kolejne spotkanie grupy IT & Design 🙂
W nowym semestrze będziemy zajmować się w dalszym ciągu Photoshopem, a także zaczniemy przygodę z Illustratorem. Na środowym spotkaniu w zależności od Waszego poziomu albo pokażę Wam funkcje tych programów, albo będziecie mogli wykazać się i stworzyć od zera grafikę według własnego pomysłu. Proszę Was zatem o przyniesienie laptopów z zasilaczami.
Zapraszam i polecam,
Dominik Rusiecki
  • FR Working Group, 19.00, miejsce zostanie podane na grupie
Jeśli interesujesz się tematyką związaną z pozyskiwaniem funduszy, chcesz nauczyć się pisać wnioski, tworzyć oferty, dowiedzieć się jak pozyskiwać wsparcie rzeczowe i finansowe lub zwyczajnie chcesz zacząć działać i jeszcze nie wiesz w jakiej działce – przyjdź koniecznie na najbliższe spotkanie grupy FR!
Zapraszam,
Ania Stanaszek
  • PR Working Group, 20.00, biuro Collegium Novum sala 02
Grupa zajmuje się kształtowaniem wizerunku naszej organizacji oraz planowaniem i koordynowaniem wszelkich działań promocyjnych.

W drugiej połowie marca czekają nas kolejne targi promocyjne i odwieczne wyzwanie – jak mówić o AEGEE? Jak wytłumaczyć kim jesteśmy, co dokładnie robimy, a przy tym zachęcić nieznaną osobę do zainteresowania się naszą organizacją? 😉

Zapraszam wszystkich, którzy kochają łączyć przyjemne z pożytecznym i chcą mieć realny wpływ na kształt naszej organizacji.
Ola Miklasińska
CZWARTEK
 
  • Dyżur Prezydenta, Skarbnika i Sekretarza 18.30

 

Gala Oscarów 19.30 club Prominent ul. Kamienna 17

 
Zapraszamy!