Rozkład Jazdy 25 – 28 IV

Hej Aeżacy!

Mimo że pogoda za oknem nie rozpieszcza, to myślami na pewno wszyscy już jesteśmy na naszych wymarzonych wakacjach, na które niewątpliwie zasługujemy po całym roku intensywnej pracy!
W ten weekend mieliśmy okazję współorganizować konferencję 2nd International Youth to Youth Summit 2016, podczas której gościliśmy uczestników dosłownie z całego świata, od Indonezji przez Kirgistan po Stany Zjednoczone.


Głodni dalszych wyzwań? Sprawdźcie najnowszy Rozkład Jazdy i działajcie!

PONIEDZIAŁEK

  • Grupa projektowa Summer University:  19:00, biuro w Collegium Novum sala 002

Pozwólcie, że opowiem Wam bajkę…

Pewnego razu w tym samym miejscu w tym samym czasie pojawiło się 30 nieznajomych. Żaden z nich nie wiedział skąd przybyła druga osoba, kim jest, ani dlaczego wybrała właśnie to miejsce i właśnie ten czas. Jednak wystarczyło jedno spojrzenie. Jeden niepewny uśmiech. 

Jedno pytanie, rzucone przez osobę z zagranicznym akcentem. 

“Are you from AEGEE?” 

I wtedy zadziałała magia AEGEE-Spirit. Nieznajomi zamienili się w przyjaciół, a każdy z nich już wiedział, że właśnie zaczęła się przygoda jego życia.

Właśnie ta bajka wydarzy się naprawdę już w lipcu, a każdy z Was może dopisać dalszą jej część dołączając do grupy SU :).

Organizujemy dwutygodniową wymianę dla 30 aeżaków z całej Europy. Tematem przewodnim naszego Travel Summer University są słowiańskie zwyczaje, historia i legendy. Uczestnicy będą mieli okazję poznawać naszą kulturę, podróżując od Krakowa przez Bieszczady i Użhorod aż do Lwowa.

Zapraszam Was na spotkanie, a po spotkaniu na integrację naszej grupy! 🙂

Justyna Blonka

justyna.blonka@aegee.krakow.pl

  • International Politics Working Group: 20:00, Teatr Barakah, ul. Paulińska 28

Jak co tydzień omówimy najświeższe wiadomości ze świata, nadchodzące krakowskie konferencje oraz przygotowania do konferencji „Miejsce Ukrainy w Europie”.  Tematem przewodnim będzie niezrealizowane w zeszłym tygodniu PRAWO MIĘDZYNARODOWE. Nie ma sankcji, nikt go nie weryfikuje, więc dlaczego wszyscy go przestrzegają? Po co nam takie prawo? Przyjdź i przekonaj się jakie reguły rządzą światem.

Zapraszam

Monika Grzegorczyk

WTOREK

  • Human Resources Working Group, 20:00, biuro w Collegium Novum, sala 002

AEGEE to przede wszystkim ludzie tworzący tę organizację. Grupa HR zajmuje się motywowaniem i inspirowaniem innych do działania. Podczas naszych spotkań również organizujemy czas proponując i tworząc różne wydarzenia.

Jeśli jesteś ciekawy ludzi, kreatywny i masz głowę pełną pomysłów- zapraszam Cię na spotkanie grupy HR, na pewno nie będziemy się nudzić 

Zapraszam

Katarzyna Banaś

hr@aegee.krakow.pl

ŚRODA

  • Fundraising Working Group, 19:00, Biuro w Collegium Novum, sala 002

Jeśli interesujesz się tematyką związaną z pozyskiwaniem funduszy, chcesz nauczyć się pisać wnioski, tworzyć oferty, dowiedzieć się jak pozyskiwać wsparcie rzeczowe i finansowe lub zwyczajnie chcesz zacząć działać i jeszcze nie wiesz w jakiej działce – przyjdź koniecznie na najbliższe spotkanie grupy FR!

Zapraszam,

Ania Stanaszek

fr@aegee.krakow.pl

  • Design IT: 20.00, biuro w Collegium Novum, sala 002

Wszystkich zainteresowanych grafiką komputerową zapraszam na kolejne spotkanie II edycji DESIGN-IT! Pracujemy nad 2-dniowym szkoleniem wprowadzającym studentów w tajniki pracy w programach takich jak Photoshop, czy Illustrator. Zdobyta wiedza i praktyczne umiejętności pomogą im w przyszłości graficznie opracować swoje CV, czy samodzielnie zaprojektować plakat. Każdy z Was może podzielić się z nami pomysłem na to co zrobić, by to szkole było wyjątkowe!

Serdecznie zapraszam!

Magda Barwinek

design.it@aegee.krakow.pl

CZWARTEK

  • Public Relations Working Group 18:30 ; Biuro w Collegium Novum, sala 002

Interesuje Cię kreowanie wizerunku, ale nie wiesz od czego zacząć? Czujesz, że masz mnóstwo pomysłów, ale nie masz pojęcia jak je wszystkie zrealizować? A może kochasz social media, fotografię lub masz tzw. lekkie pióro?

Jeśli chociaż jedna z Twoich odpowiedzi była twierdząca, to zapraszam Cię na spotkania grupy roboczej ds. PR-u, gdzie przyjemne łączy się z pożytecznym, bo dobrze się bawiąc zdobywamy niezbędną wiedzę i umiejętności 🙂

A co jeśli na żadne z pytań nie odpowiedziałeś twierdząco? Przyjdź i daj nam szansę, a

przekonamy Cię, że Twoja odpowiedź szybko się zmieni!

Zapraszam,

Ola Miklasińska

pr@aegee.krakow.pl

  • Mówca doskonały, 18:30 kawiarnia Tektura, ul. Krupnicza 7

Zwracam się do Ciebie, tak, właśnie do Ciebie, który czytasz ten tekst 😉 Czy chciałeś kiedyś żeby wychodząc na scenę i tylko powiedziawszy kilka słów, każdy ze słuchaczy już Cię lubił i aplauzował na stojąco?  Czy chcesz być jak Kosogłos z Igrzysk Śmierci albo jak Jordan Belfort z Wilka z Wall Street, którzy porywali tłumy przemówieniami? No to mam dla Ciebie dobre wieści, bo dobrze trafiłeś! :DPrzychodząc na nasze spotkanie masz podwójne korzyści, otrzymasz doświadczenie nie tylko z logistyki, PRu bądź FRu przy organizowaniu projektu, ale również tworzymy ten projekt dla siebie, więcjeżeli działasz w grupie projektowej, bez pisania długich aplikacji masz pierwszeństwo jako uczestnik na szkoleniach i masz szanse zostać mówcą doskonałym!

Tegoroczna V edycja projektu odbędzie się 9-11 maja 2016 roku. Około 200 osób zostanie wyszkolonych przez zawodowych mówców. Zostanie przeprowadzonych 12 szkoleń z tematów takich jak: manipulacja w wystąpieniach publicznych, swobodne mówienie, techniki NLP, dykcja, emisja głosu, mowa ciała, improwizacja, storytelling, humor w wystąpieniach publicznych, jak radzić sobie ze stresem i dresscode!

Zapraszam Cię do tworzenia V edycji Mówcy Doskonałego! Do projektu zostało 3 tygodnie, praca wrze, pomysły powstają i wielkie rzeczy się dzieją! Więc skorzystaj z tej szansy i przyjdź na nasze spotkanie!

Serdecznie zapraszam,

Agnieszka Żywuszko

Koordynatorka projektu

+48 790 383 370

  • Dyżur Skarbnika i Sekretarza 18.45-19.45 biuro Collegium Novum, sala 031

Wyjątkowo dyżur Prezydenta rozpocznie się o 17.00 również w biurze

  • SPOTKANIE OGÓLNE AEGEE-KRAKÓW

Zapraszamy wszystkich na Spotkanie Ogólne, które odbędzie się w Instytucie Filozofii i Socjologii UJ na ul. Grodzkiej 52 w sali nr 79 o godzinie 20.00.